ח"כ בן גביר: "אין גיבוי לשוטרים; כשמדובר בערבים – יש הנחיה להכיל"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ בן גביר: "אין גיבוי לשוטרים; כשמדובר בערבים – יש הנחיה להכיל"

ח"כ איתמר בן גביר במהדורה המרכזית: "אני שומע מאות שוטרים שמדברים על חוסר הגיבוי. לעומת זאת, כשמדובר בחרדים ובמתנחלים יש גיבוי מלא, רק כשמדובר בפורעים ערבים יש הנחייה חד משמעית להכיל"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ איתמר בן גביר שוחח הערב (חמישי) במהדורה המרכזית עם אבי רבינא והתייחס ל'אובדן המשילות'. "אני מקבל כל כך הרבה שיחות והודעות על אירועים חוזרים ונשנים שהכותרת הכללית שלהם היא אובדן משילות טוטאלי. אתמול בגבעה הצרפתית בירושלים – שוטרים נסוגים מפני פורעים שמרביצים להם. אני יודע שהמשטרה יכולה אם רק ניתן לה את הגב. צריך לאפשר לשוטר לירות כשתוקפים אותו", דורש בן גביר.

"אני שומע מאות שוטרים שמדברים על חוסר הגיבוי. לעומת זאת, כשמדובר בחרדים ובמתנחלים יש גיבוי מלא, רק כשמדובר בפורעים ערבים יש הנחייה חד משמעית להכיל".

בן גביר סיפר: "יום למחרת השבעת הממשלה הייתי בבית משפט ואמר לי אחד השכנים שם שראיתי אותו כל הזמן תומך חמאס – אמר לי 'אנחנו עכשיו בעלי הבית'. ככה הם מרגישים וחושבים. לקחו את האנשים הכי קיצוניים שרוצים לפגוע בנו והפכו אותם לבעלי הבית".

הוא תקף: "הח"כים הערבים לא מסוגלים להוציא מהפה גינוי לפגיעה בחיילי צה"ל, מבינתם צה"ל זה צבא אויב שלגיטימי לרצוח את חייליו. אלה השותפים של בנט ולפיד".

לדברי בן גביר: "אנחנו רואים בחודשים האחרונים את שקיעתה של הממשלה. הם לא מסוגלים לתפקד. אני מקווה שהימין לא יבזבז את ההזדמנות ויקים ממשלת ימין מלא. אם זה תלוי בי אני חושב שצריך ללכת לבחירות".

עוד הוסיף: "היינו מספיק שנים בסיטואציה של ממשלות אחדות ועם כל מיני גורמים שהם לא ימין. הגיע הזמן שרוב הציבור בישראל ישלוט באמת".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אין עליך י'תותח ! מלך👑👑👑🇮🇱